July 06, 2009

Ada Yang Menipu Dan Tertipu

ini sesuatu yang aku sungguh sedih. ada yang sanggup menipu, dan ada juga yang tertipu. aku bukan ingin bising, tetapi aku sudah tidak tertahan lagi. cerita ini harus aku tunjuk satu kebenaran.

identiti aku ditiru. disalin. dibuat alat menipu mata dan akal manusia lain.

apa tujuannya aku tidak tahu. namun, aku pasti, itu bukan perihal aku, dan bukan hasil tangan-tangan aku.

ada yang memdaftar sebagai Nur Sarah Farhana di Mukabuku (Facebook).

mungkin, kamu kata itu orang lain. aku boleh terima. namun, gambarnya sama dengan gambar dari belog ini. emailnya pula 'anakoflipas', iaitu ternyata dari nama timangan aku disini, Anak Lipas.

sesungguhnya, kepada sesiapa yang tertipu, dan jikalau kamu menganggap itu aku, ternyata kamu salah dan telah diperbodohkan oleh perseorangan / sekumpulan yang cuba meniru kehadiran aku disini.

mukabuku milik aku sudah lama terbuang dan itu ternyata bukan alamat email aku. kesian. aku kesian kepada pemangsa, dan juga mangsa.

5 comments:

  1. Anonymous6/7/09 09:54

    haha. gile. people stalking u? omg.

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/7/09 19:43

    woah. tak sangka sampai ada orang nak menyamar jadi kamu. gile freak.

    ReplyDelete
  3. Khairul :
    Itulah, sungguh rajin orang itu.

    ReplyDelete
  4. hee ,
    mybee nama you sama jua dengan that person kot???
    ahaks!

    ReplyDelete