June 20, 2009

Pesan Ayah

Ayah selalu pesan
Solat jangan tinggal-tinggalkan

Ayah selalu beri peringatan
Supaya aku jangan ikut syaitan

Ayah sering bagi duit
Supaya hidup harian aku tak sempit

Tapi, apa aku balas?
Hanyalah keputusan peperiksaan yang cukup-cukup lepas

Apa aku buat?
Bila kena marah, terus buat muka ketat

Apa aku bagi?
Alasan yang sama berjuta-juta kali

Namun, kasih Ayah tetap datang
Untuk aku yang tak cukup matang.

Terima kasih buat Ayah
Kerana selama ini bersusah payah

Selamat Hari Bapa aku ucapkan
Semoga umur Ayah kan berpanjangan


SELAMAT HARI BAPA BUAT AYAH KU!

3 comments:

  1. Alamak! Aku lupa nak buat post utk ayah aku! Demn. Nasib baik terbaca kat sini. Hehe. Thanks. Nice too. :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous21/6/09 11:58

    Dah cakap kat ayah ke belum? Jangan lupa tau :)

    ReplyDelete
  3. ABDUS:
    Cepat-cepat, takut tak ingat.

    ReplyDelete